close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מילים שנכנסות ללב ומביאות התרגשות גדולה

מערכת שורשכח שבט, תשפב30/01/2022

כל אדם ייהנה וישמח לשמוע שהוא מוערך, שהוא אהוב, שהוא חבר טוב ושהקרבה אליו מהותית ומשמעותית...

תגיות:
צילום: freepik

אם עד היום היו כותבים ברכות באירועים מסוימים ומיוחדים – הרי שהיום כבר לא הכרחי לחכות להזדמנות מסוימת אלא פשוט אפשר להביע את האהבה וההערכה לחברים ולאנשים קרובים באמצעות מכתב מרגש שמגיע ישר מהלב.

צילום: freepik
גם כשיש הרבה כוונה ורצון לא תמיד אנשים מצליחים למצוא את המילים הנכונות והמתאימות, אלה שמשקפות את הרגשות והמחשבות שלהם והם נעזרים באתרי אינטרנט כמו עדן ברכותשהם בעצם מאגרים של ברכות לכל אירוע ולכל רגע בחיים. כאשר לוקחים השראה או רעיונות מברכות של אנשים אחרים – אין ספק שקל יותר להמשיך ולכתוב לבד, לשלב גם אמירות אישיות וכמובן לשתף בתחושות עמוקות שרק מי שכותב את המכתב או הברכה יבין. לאחר שהברכה תגיע למי שהיא מיועדת לו – ההתרגשות תהיה שלמה וגדולה.

איך לכתוב ברכה עם מילים של אחרים?
חשוב להבין שמדובר בברכות מאד כלליות שיש בהן משפטים שכל אחד יכול לאמץ ולהתאים אותם לנסיבות שלו או לאדם הספציפי שעבורו כותבים מכתב או ברכה. כשרוצים לכתוב ברכה מרגשת עד דמעות לחברה הכי טובהלא תמיד חייבים לשבור את הראש או לוותר על המשימה. פשוט קוראים ברכות שכתבו אנשים אחרים לחברות הכי טובות שלהם ומיד מגלים שם לא מעט משפטים או מילים שאפשר לאמץ לחברה המדוברת. אנשים רבים מרגישים רתיעה חזקה מהבעה בעל פה של תחושות, רגשות או מחשבות ובוודאי משיתוף של חוויות אישיות. אבל דווקא כאשר עושים את זה ובוחרים את המילים שהכי משקפות את האמת – מתקבל תוכן כתוב מרגש, עוצמתי וכזה שמתאר נאמנה את החוויות המשותפות לשני האנשים האלה. במידה ויש עוד אנשים שהם שותפים לתחושות והחוויות – אין ספק שהברכה תהיה הרבה יותר עוצמתית והרי שזה לכשעצמו מספק סיבה טובה מאד לכתוב את המכתב או הברכה האלה. מילים שמודפסות או נכתבות על דף ויישמרו כמזכרת אהובה לנצח.

מתי לכתוב ברכה או מכתב
כאמור, כיום כבר לא באמת צריך לזה סיבה או תירוץ. כל יום שבו חווים את החברות הקרובה למי שכותבים לו את המכתב או הברכה יכול להתברר כיום מבוזבז שבו לא נאמרו מילים משמעותיות וכאלה שמשקפות את התחושות החיוביות שהם חשים אלה כלפי אלה. כל אדם ייהנה וישמח לשמוע שהוא מוערך, שהוא אהוב, שהוא חבר טוב ושהקרבה אליו מהותית ומשמעותית. בשביל זה לא חייבים יום הולדת, יום נישואין או קידום בעבודה. חלק אדיר בהפתעה עצמה יבוא לידי ביטוי בדיוק בשל הסיבה שאין ציפייה לשום דבר, בעיקר לא למכתב מעומק הלב או לברכה שתותיר את המאזין או הקורא ללא מילים אבל עם הרבה דמעות של התרגשות. זו הסיבה שלא חייבים להמתין ואפשר בכל יום לכתוב את המילים המרגשות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה